Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, July 6, 2011

ALOH ALOH ALOHHH~~~

Assalamualaikum ! adoyaaiiii,, lamenye aku mengabaikan blog aku ni. kesok ati dok ? ahahaa.. semenjak dah cuti ni kan, dah lupakan rutin harian kat puncak alam pulak kan. aceh,, rutin lah sangat. huhuhu~ anyway , anyhow and anymore, macam macam aktiviti y aku dah buat dengan kawan2 aku especially skulmates aku y sangat rock! wahahaha.. rasa2 aku , semester ni lah paling kerap bertemu dan ber REUNITE bersama kawan kawan sekolah aku . 

Bila dah jumpa ni, terasa macam nak masuk zaman sekolah semula. What da hell ! Damn rindu gilaa kottt!! pegi sekolah pukul 720, jalan kaki dari rumah. Kalau bernaseb baik, jumpa member kacip aku , cik senun y menunggang motor, boleh jaa tumpang sekali pegi skolah. ayu jaa dok blakang membonceng . huaahahahha.. Dah sampai sekolah, masuk kelas. aktiviti pertama, sakat yana. ahaha.. tak pun agak2 takde mood, dok jaa diam2 kat kerusi sendiri sambil memandang gmbar2 y aku letak atas meja. Gmbar adik beradik, adam af2 . ahahhaa.. lawak lawak ! boleh aku pegi minat adam tu ? aiyooo.. ahaha.. penaik semangat tuu.. kau ada ? ahaks! Waktu y sangat fevret bagi kami adalah waktu rehat. aku ni pengawas . jarang lah nak hangout, makan makan sama kawan kawan lain. Tapi kalau hari jumaat ,, pehhh,, langgar jaa peraturan.. ahhaha.. Demi nasik ayam y sangat sedap dan waktu emas bersama bestie2 ku ,, aku redah jaa.. huhuhu.. Nasiblah kan.. Time makan , macam2 cite terkeluar. Sampai tak hengat nak masuk kelas semula. Penahlaa smpai kena marah. ahhaa.. alah,, asam garam di waktu sekolah kan.. mane best kalau jadi budak skema jaa.. Skali skala jadi jahat tak salah kan.. barulaa remaja.. Ngeh3.. 

Now,, dah tak boleh rasa semua tu. Sebabnye kami dah besar. Nak masuk form 6, malas nak pakai uniform . ahaha.. gile demand. Apa y boleh kami buat skang just hangout jaa ramai2 .. pada y nak joinlah. 
Y tak dapat join tu maybe ade jaa urusan y slalu clash dgn jadual hangout ktorang.  Takpelah kawan kawan., mungkin next time. Pas next time, next time. Alamatnye smpai ke tua lah kau tak jumpa! ahahhaa.. Sangat seronok bile hangout,. Kadang2 menda tak dirancang pun boleh jadi realiti tau. wah, letop ayat ! terasa mcm dalam af pulak. wahahaa.. Best woo,,.. masuk minggu ni , dah hampir 4 kali dah hangout ramai2. Minum2 kat kedai smpai lebam. Bantai gelas besar kan. Balik umah., tdo kat toilet jaa.. Kencing tak abeh2.. ahahhaha... Pastu , wayang pulak kan. Then karok,. Owh , Sangat sangat seronok yawww~~ Lagu2 pilihan terbaik dari ladang ! Cik senun sangat syahdu2 lagunye.. Cik Azma Omar menguji vokalnye. Cik Malisa dengan kesempoiannya merembat semua lagu y dipilih. Aku ? ahh,, sama geli jaa dengan dorang .Bedal belaka. Memang best sangat pun adoi. ahaahhaa.. 





Kawan2 , aku sayang korang smpai bila2. Tak kira lelaki2 kacak, atau gadis2 jelita. Dua2 aku sayang sama rata.  Harap friendship kta takkan putus sampai bila2. Siblings forever! INFINITI =)    


l sudut saturinggit l

No comments:

Post a Comment