Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, July 9, 2011

BADMINTON ? YESS!!

What's up peeps ! Aku ada janji nak update pasal camping tu kan?? Maaf,, tiada lagi cerita pasal camping. Hal ini kerana aku tak pegi pun malam ni.. Big boss tak pegi, so kami pun tak pegi lah kan.. Selamatlah adik adik di sana ye. 

Haa,, ni y aku nak cite beria ni.  Semalam, aku dapat phone call daripada abg man. Abg man ni senior aku kat Kolej Shahputra (sekarang Universiti College Shahputra). Skang ni dia dah keje kat situ. Die ni jugak one of my badminton team dulu. Terkejut jugak die call aku tiba2 petang semalam. Dia tanya aku kat mana. Then bila dia tahu aku ada kat kuantan, dia ajak aku join friendly match under Shahputra.  Pulak tu, En. Sakeri, coach aku dlu pun akan pggl aku bila ada friendly lagi.  Wah,, sangat teruja yaa di sini! Rasa nak melompat jaa ! So, petang esok ada latihan sebelum bermulanya friendly match ni. Rasa berdebar sangat sebab aku ni dah lama tak training. Dan lama sangat tak EXERCISE ! kompem semput lah ! Kemudian nak cari chemistry pulak dengan partner. Sebab aku dikehendaki bermain double.  Semoga aku dapat membantu bekas institut pengajianku mengalahkan lawan mereka. ameen. may god bless us ! =D  







Team badminton Kolej Shahputra ! Tak semua ada kat sini.  Kiri atas: tomok, khairi, syafiqh, amy, mirul , mazwan, abg fitri, dayat, abg man.  Kiri bawah:  florence, syaza, fifi, aku, iffah, zu, kak lisa. =)


Masa ni kat Uitm Shah Alam.  Kiri atas: tomok, abg man, ash, syafiqh, mirul, usher, khairi, dayat. Barisan perempuan:  mia, fifi, ifah, aku, kak hajar, wani, syaza, lala, florence, kak lisa.  Depan: En.fairus, Puan azizah, En. hafiz. Damn, I really miss this precious moment !



l sudut saturinggit l

No comments:

Post a Comment