Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, July 19, 2011

Gembiranyaa Hati Ini.. ~~

Sudah jumpa balik dengan kakak saudaraku y sudah 5 tahun terpisah.. Happy gilee ~



Namanya: Qurratu' Aini Nadiah bt Abu Zarin.  
Panggil die kak nadia.  Dulu dulu kami sangat rapat.  Pantang jumpe, ade jaa topik nak dibualkan.  Smpai tengah malam melepak.. 
Sangat rindukan waktu kecik2 dlu. Dielah y selalu manjakan aku. Hahaha.. Sape kenal aku , akan tahu aku ni sangat manja. tak gitu kak??  kenapa kami lost contact? emm,, lepas jaa mak akak meninggal dunia, terus takde kabar berita dari dia.  sedih hati ni .  die pun jarang blk kg.  ttbe, akak add aku dlm fb.  teruja tu ! hahahaha.. Akhirnya, jmpa akak aku y sorang ni.. ~~ Sayang akak ! =D



l sudut saturinggit l

2 comments: