Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, September 26, 2011

SHOOT DI KEPONG / JEJAK KASIH

Arini nak update byk2. Dah lama tak mengarang, amek kau 2 entri terus dlm masa sehari! ahahhaha. Baru baru ni, aku pegi lah taman metropolitan kepong. Cuaca aritu sangat terbaik. Susah nak dapat cuaca baik mcm tu. Aku pegi shoot kat sana atas desakan kawan aku y nak belajar dslr. Sebenanye., aku takdelah pandai sangat. Tapi kalau sket2 tu bolehlah . Ajarla die men slr kan. Best ni shoot punye shoot., ni lah hasilnye. 











ramai kawan saya suka gmbr ni. heheheh.







mia , kawan saya . baru belajar. tapi cepat pikap. bagus.











dah penat2 pegi shoot, aku ingat nak baliklah.Tibe2 aku dapat msj from my kakak sepupu. Aku dah ajak jmpe dah be4 die msj. Tapi lama nunggu. Ingatkan die bz. so, tak beharap lah nak jmpe. Tbe2 die ckp die free ptg tu. Ape lagi, ke pavi lah aku ! Dah hampir 5 tahun tak jmpe. Memang laa rindu sangat. Tapi kak nadia sama jaa. Ketinggian die. ahhahahahha.. sorry kak,, gurau jaa. Lama laa ktorang borak2. Agaknye kalau pavi tu bukak 24 jam, tak tido agaknye bercerita. hahaha. planning nak blk pukul 8. sudahnye, pukul 10 jugak gerak blk. Siyesly, terubat rindu dapat jmpe dengan kak nadia. =)














kak nadia ! tak berubah dari perwatakan, kasih sayang, dan ketinggian. hehehe. ~









masyeh banje makan kak ! nanti jmpe lagi. insya allah. =)


l sudut saturinggit l 

No comments:

Post a Comment