Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, March 26, 2011

~t I a D a S e M a n G a T u N t U k P u L a N G ~

dah ari ahad ?? 
dah kena blk puncak alam ??
dah kena tggalkan mak abah ???
dah kena tggalkan alang ??
tggalkan rumah ??
kereta ???
life di sini ????

hmm,,, sshnye perasaan nak tggalkan umah kali ni..  mcm ade something y tak kena je.. perasaan aku semata2 kot.. ntahla,, even i've skipped mandarin class,, seems like i dont have enough time for my family. ms mak tgh makan tadi., aku pndg je muke die. tibe2 msuk satu perasaan sayu je dlm hati ni nak tggalkan mak. syahdu sungguh ni ! kali ni aku blk,, mak keje ari ahad. abah pun same. ade msyuarat. tapi takpelah,, ari jumaat aritu dapat jugak spend time dgn mak n abah. mle2 pegi beli tket balik aku. pastu kami pegi ecm. window sopping . y nak beli something pd mulanya tu aku. ttbe mak plak y sakan soping. aku dgn abah gelak jelah. hehe.. best sangat malam tu. dah puas pegi soping.,, pegi makan plak. kat sarathai. pehhh,, mtak je ape y aku nak. makan mewah laa aku.. satu hari tu utk mak dan abah je.. mcm jadi anak tunggal plak rs..hehehe... 

arini,, dah kena pulang ke medan peperangan. untuk mak, abah,, angah akan teruskan. walaupun banyaaaakkkk sangat masalah y jadi kt angah sekarang. angah akan pegang kata2 abah,, " angah,, ALLAH kan ade untuk kita. " Mak,, angah akan cuba buat mak bangga. atleast,, angah akan dpat kan lgi segenggam ijazah . kalau dulu angah dah bg mak diploma,, kali ni,, insya allah, tanpa gagal,, angah akan dapatkan. semua ni utk mak, abah,, dan masa depan angah. berjuang untuk hidup. ! doakan anak mu ini.. sayang mak abah sangat3!!!!




i'm doing all this for you. you are my strength. love u both so much !!


l sudut saturinggit l

2 comments:

  1. dear, u makes me cry ;')

    take a good care of urself, k dik!~

    ReplyDelete