Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, August 17, 2011

GAME GAME GAME !

Lama sangat rasanya tak men game.Bile dah main mula laa selok sorang2.Sanggup tu pas sahur tak tido semata mata nak men game.Adoi , excited ! hahaha.Dalam banyak2 game, ada 3 game y mampu utk buat aku tak kuar umah. 





Pertama , THE SIMS 2 !!! wuwuuu,, meletop kau design umah, buat umah sendiri, n decorate umah sendiri.Bestla game ni.Tapi y tak bestnye, die ade limit.Kalau lebih2 design n terlebih bahan api ke, besi ke, hape ke, meletop umah kau. ! adoi,, terus jatuh muflis. hahaha.Tapi syok lah game ni. Paling syok tu masa nak build umah tu.Nak berangan sorang2 buat rumah idaman hati pun boleh .Kalau dah mengadap ni, kompem tak pandang kiri kanan dah.Y ni kena main time mak tak bg keje umah byk kat aku.Mengadap sampai malam pun aku mampu ! huhuhuhu







Secondly , THE GODFATHER !! Game tembak, game investigate, game pencarian mengambil alih kawasan dan pengalihan kuasa.Waahh,, syeram nih ! game ni suspen kot.Aku suke men game ni .Sebab game ni ada jalan cite y sangat awesome .Tembak tembak ! Bom Bom ! haa,, best kan ? Jiwa thriller kot..Ni kalau nak men aku kena ada adik kecik aku teman.Sebab bila time suspen tu ,, aku taklah takot sangat.Takpun, bile time takot2, aku bg jaa adik men. aku tgk.  dah settle , aku main balik.  ahhaha.. 





Lastly , PES 2011 !! Game bola lah wehh..Game ni kalau men ramai2 baru fight .Tapi bila turn aku jaa main, kompem kalah ! Sebab abang aku n adik adik aku hebat  sangat.Aku bukan saingan die, sob sob sob..  Mesti mental sorang aku . huhuhu.Tapi kalau aku men sorang2, aku pegi tukar setting die .Main paling mudah sekali.Hahahhahaha.. pahtu, aku edit player, tukar die punye ability die jadi paling kuat ! ahhaha. memang menang mudah laa kan.  Seronok, bile sorang2, aku men puas2 !


Haa,, tu laa antara 3 game y aku selalu cari kalau nak men ps2.Dalam hidup aku , takde laa aku nak main game barbie ke, game ala ala ladies. Tak mencabar minda dan tak masuk dalam jiwa aku. ngeh2.. Tapi kan, kalau lah ada game angry bird........................................ 

sekian.



l sudut saturinggit l 

No comments:

Post a Comment