Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday, August 14, 2011

PADANG IDAMAN RAKYAT KUANTAN SEPANJANG RAMADHAN !


Akhirnya ! dapat jugak aku mengupdate cite berbuka di padang.  Kalau orang luar kuantan msti hairan n pelik kalau dengar kan.  Tapi once dah masuk kuantan time Ramadhan,, kompem paham ! 

Haa,, nak cite ni, untuk tahun ni, dah 2 kali aku berbuka kat padang.  Strategiknya padang ni ialah,, ada bazar utk membeli juadah berbuka puasa.  DAN,, padang ni terletak berhadapan dengan masjid besar Pahang ! haa,, no excuse utk kau kau semua solat selepas berbuka.  Masjid dah sejengkal dari tmpat ddk korang tu haa..  Tak pegi solat ,, tak tahulaah nak cakap ape. adoii. ~


Untuk pertama kali , aku berbuka dengan ma beloved kezen, n kawan2 aku sket. hee.. masa tu duduk beralaskan paper, sebab idea tu spontan jaa.  Kebetulan kami baru blk dari kampung, alang2 tu terus berbuka kat luar kann.. best lah jugak. ehehee..

Second time, aku berbuka dengan si budak kecik ni.  Kebetulan,, ada jugak exschoolmate y berbuka kat situ pada hari y sama.  So, bersebelahan lah tikar kami.  One of ma fren ckp,, "sorry fatin, ganggu kau."  Aku pun balas, "takpe,, kau nak dduk smpai esok pun aku tak kesah." hahahhaa.. Die balas balik ,, "takpe2,, aku tak ganggu korang. "  Sudahnya,, die pegi bentang tikar dekat sangat dengan aku ! alasan die, " nanti senang aku nak jaga tikar kau bila kau pegi solat. " ahahhaa..  taknak ganggu konon .. adoiii.. 

Seronok wehh berbuka kat sini.. Insya allah ahad nti berbuka sekali lagi , dengan my classmates y gila-gila remaja gituuu.. hehehe.. 







inilah padangnya! masa ni tak ramai lagi y mengambil tempat , so nampak kosong jaa.





budak kecik @ baby ?? huuu ~~ diploma in accounting , memperkenalkan ,,  fahila jamsari!  huahahaha






tengah tengah syok tangkap gambar,, datanglah makhluk makhluk ni .. wahh, daripada planning datang 2 orang jadi meriah dengan kehadiran mereka ! dari kiri, naz, ayu, yana. =)






nasik kukus terbaik dari kuantan ! sedap gile !





l sudut saturinggit l 

4 comments:

  1. hahahahaha.....mana boleh duk jauh2....susah nak mengumpat ntt..haha

    ReplyDelete
  2. kwang kwang kwangg... hahahha.. lebih2 lagi kalau ada modal utk dibahan.. hahahha..

    ReplyDelete